Oj, att man kan sova så länge… Jag la mig vid 21 igår kväll och somnade vid 21.30. Och vaknade 11.30 nu i morse! 14 härliga timmar sömn 🙂

Igår var det flygdag på Småland Airport, och vilken dag det blev! Allt flöt på som det skulle, vädret var fint (förutom den kalla blåsten) och flyguppvisningarna var toppen! Speciellt min favorit Viggen, som äntligen flyger igen efter några år på marken. Jag kommer lägga upp lite bilder senare idag.

Men oj vad jag var trött i huvudet när jag åkte hem efter det arbetspasset, hjärnan bara snurrade och jag kände mig yr. Lyckligt yr 🙂 Det var längesen jag fick koncentrera mig så mycket och så länge. I vanliga fall jobbar vi ensamma i tornet, men en dag som denna var vi fyra stycken på plats för att vi skulle kunna få lite rast emellanåt.

Förresten så har bloggen My inspiration en tävling där man kan vinna en skål från Ib Laursen och muffinsformar. Klicka HÄR för att komma till tävlingen.